سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد 98

با توجه به ادغام شدن کنکور سراسری و دانشگاه آزاد تنها یک آزمون توسط سازمان سنجش برگزار می شود. بنابراین مراحل ثبت نام تا مرحله ثبت نام کنکور سراسری 98 و همچنین اعلام نتایج اولیه به طور مشترک برگزار می شود.اما توجه داشته باشید که فقط مراحلی که عنوان کردیم به صورت مشترک انجام میگیرد و در مرحله ی انتخاب رشته دیگر مسیر دانشگاه سراسری و آزاد از یکدیگر جدا می شوند. بنابراین آن دسته از متقاضیانی که قصد دارند در در کنکور دانشگاه آزاد 98 شرکت نمایند? می بایست در کنکور سراسری 98 ثبت نام نمایند.از دیگر مواردی که لازم است به اطلاعتان برسانیم این است که کلیه متقاضیانی که نسبت به انجام ثبت نام خود در کنکور سراسری 98 اقدام نمایند این امکان را خواهند داشت تا در انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز شرکت نمایند.برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد 98 و جزییات مرتبط با ?ن پیشنهاد می کنیم مطالعه ادامه مطالب را از دست ندهید.


زمان ثبت نام کنکور سراسری و  دانشگاه آزاد 98

همانطور که اشاره کردیم به دلیل ادغام کنکور سراسری 98 دانشگاه های دولتی و آزاد تنها یک آزمون توسط سازمان سنجش برای کلیه داوطلبان برگزار می شود. بدین ترتیب داوطلبان می بایست جهت انجام ثبت نام به سایت sanjesh.org مراجعه نمایند. ثبت نام کنکور سراسری 98 در بهمن ماه آغاز می شود.پس از اعلام زمان ثبت نام کنکور سراسری 98 و انتشار دفترچه ثبت نام کنکور 98 داوطلبان باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش و خرید کارت اعتباری ثبت نام اینترنتی خود را تکمیل نمایند.در خصوص به تاثیر معدل در کنکور سراسری98  نیز توجه داشته باشید که داوطلبان نظام قدیم و جدید باید به سایت dipcode.medu.ir مراجعه و کد سوابق تحصیلی خود را دریافت نمایند.


شرایط ثبت نام کنکور سراسری و  دانشگاه آزاد 98

توجه داشته باشید که شرایط ثبت نام در دانشگاه آزاد و سراسری با یکدیگر متفاوت است.چنانچه داوطلبی دانشجوی دانشگاه های دولتی باشد و فقط قصد انتخاب رشته دانشگاه آزاد را داشته باشد تا زمان اعلام نتایج نهایی نیازی به انصراف از دانشگاه نخواهد بود.داوطلبانی که  قبلا در دانشگاه سراسری فارغ التحصیل شده اند امکان پذیرفته شدن در دانشگاه آزاد را خواهند داشت.در صورتی که دانشجوی روزانه کنکور 97 و یا هستید و فقط قصد شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دارید جهت ثبت نام هیچ گونه ممانعتی برای ثبت نام وجود ندارد.


زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری و  آزاد 98

در کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98 اطلاعاتی همچون  نظیر اطلاعات فردی و نوع سهمیه ، گروه آزمایشی ، شماره پرونده ، شماره داوطلبی ، حوزه امتحانی و زمان برگزاری کنکور سراسری 98 قید شده است که به همراه داشتن آن در جلسه کنکور سراسری 98 الزامی است. زمان در نظر گرفته شده برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98 چند روز پیش از کنکور سراسری 98 می باشد.ضمن اینکه کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98 از سایت سازمان سنجش امکان پذیر خواهد بود. برای اطلاع از تاریخ دقیق انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98 می توانید با مشاوران مرکز تهران مشاوره در ارتباط باشید.


زمان برگزاری و اعلام نتایج کنکور سراسری و دانشگاه آزاد 98

لازم به ذکر است که زمان برگزاری کنکور سراسری 98 و کنکور دانشگاه آزاد 98 در 13 و 14 تیر ماه  و زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری و آزاد 98 در مرداد ماه 98 می باشد. پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98 مسیر دانشگاه های دولتی و آزاد از هم جدا می شود و برای هر یک دفترچه اختصاصی مخصوص انتخاب رشته به صورت جداگانه منتشر میگردد .

برای کسب اطلاع بیشتر در مورد زمان دقیق ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل نمایید.

021-70702029
منبع : ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد 98