سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتخاب رشته دکتری

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد انتخاب رشته دکتری با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

نتایج آزمون دکتری سراسری و آزاد 98 در تاریخ 27 فروردین 98 از طریق سایت سنجش منتشر شد. حال نوبت مرحله انتخاب رشته آزمون دکتری 98 است. به دلیل تماس هایی که داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکتری 98 با مشاوران بخش مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری مرکز تهران مشاوره برقرار می کنند، بر آن شدیم تا این مطلب را به موضوع “انتخاب رشته دکتری 98” اختصاص دهیم. در این مطلب به زمان انتخاب رشته کنکور دکتری 98، سایت انتخاب رشته دکتری 98 و همچنین نحوه انتخاب رشته آزمون دکتری 98 خواهیم پرداخت. بنابراین پیشنهاد می کنیم داوطلبان مقطع PHD مطالعه این مطلب را از دست ندهند.


انتخاب رشته کنکور دکتری 98 در زمان مقرر از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org انجام خواهد شد.

زمان انتخاب رشته دکتری 98

همانطور که گفته شد نتایج آزمون دکتری سراسری 98/1/27 منتشر شد. طبق اطلاعات مندرج در دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری انتخاب رشته دکتری 98 از روز شنبه 31 فروردین 98 آغاز و تا 3 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. به احتمال زیاد زمان انتخاب رشته کنکور دکتری 98 چند روزی تمدید خواهد شد ولی اکیدا توصیه می کنیم حتما در بازه زمانی مذکور انتخاب رشته خود را انجام دهید تا در صورت عدم تمدید بازه زمانی انتخاب رشته کنکور دکتری دچار مشکل نشوید. 


نحوه انتخاب رشته دکتری

داوطلبان کنکور دکتری با توجه به دوره هایی که مجاز شده اند، حق انتخاب حداکثر 50 کد رشته محل (متاسب با رشته امتحانی خود) را دارا می باشند. مهمترین نکته در انتخاب رشته دکتری ترتیب چینش رشته ها در فرم انتخاب رشته می باشد. سعی کنید کد رشته محل ها را در فرم انتخاب رشته بر اساس میزان علاقه از بالا به پایین بچینید. انتخاب رشته دکتری بسیار حساس تر از انتخاب رشته کنکور مقاطع دیگر می باشد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به انتخاب رشته آزمون دکتری 98 حتما با یک مشاور انتخاب رشته با تجربه مشورت نمایید. چرا که در سال های قبل داوطلبانی بوده اند که با وجود تراز بسیار خوب، تنها به دلیل انجام انتخاب رشته نامناسب در هیچ یک از کد رشته محل های انتخابی خود پذیرفته نشده اند. در صورت تمایل می توانید جهت انجام انتخاب رشته صحیح با مشاوران ما در بخش مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد انتخاب رشته دکتری با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :انتخاب رشته دکتری