سفارش تبلیغ
صبا ویژن

منابع آزمون کارشناسی ارشد فقه و حقوق

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد منابع آزمون کارشناسی ارشد فقه و حقوق با مشاوران مرکز تهران فقه و حقوق تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل

29 20 70 70 – 021

با افزایش سطح دانش بشری و علاقه مردم به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی، هر ساله به تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد افزوده می شود. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد هر ساله اوایل یا اواسط آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد نیز معمولا اردیبهشت ماه هر سال است. یکی از ملزومات پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد، برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد است و این مهم محقق نمی شود مگر با اطلاع از منابع و ضرایب آزمون کارشناسی ارشد، که هر سال قبل از آغاز زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. از این رو تیم تحریریه مرکز فقه و حقوق تحصیلی تلفنی تهران فقه و حقوق بر آن شد تا با اختصاص این مطلب به منابع کنکور کارشناسی ارشد فقه و حقوق 99، علاوه بر قرار دادن مواد امتحانی و ضرایب، منابع پیشنهادی معروف جهت موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد فقه و حقوق را نیز در اختیار داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 99 قرار دهد. بنابراین مطالعه این مطلب به تمامی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد 99 پیشنهاد می گردد.

منابع آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد به دلیل ادغام دو آزمون، یکسان است.

مواد امتحانی و ضرایب دروس امتحانی کنکور کارشناسی ارشد فقه و حقوق 99

سازمان سنجش آموزش کشور هر ساله قبل از آغاز بازه زمانی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد رشته های ارائه شده در آن سال و همچنین عناوین دروس امتحانی و ضرایب هر یک از دروس امتحانی را از طریق دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد به اطلاع داوطلبان می رساند. در ادامه این مطلب عناوین و ضرایب دروس امتحانی رشته فقه و حقوق برای کنکور کارشناسی ارشد 99 قرار داده شده است. لازم به ذکر است که ملاک اصلی برای پذیرش در کنکور کارشناسی ارشد، عنوان رشته و گرایش در هر کد رشته امتحانی خواهد بود و عنوان رشته امتحانی صرفا برای ثبت نام و انجام امور اجرایی آزمون می باشد. 

مهم : درج رشته یا گرایش های مختلف لزوما به منزله پذیرش دانشجو در آن رشته یا گرایش محسوب نمی شود. جزئیات پذیرش دانشجو در رشته و گرایش های مختلف از طریق دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99 (دفترچه شماره 2) حسب مورد توسط سازمان سنجش آموزش کشور یا دانشگاه آزاد اسلامی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با منابع آزمون کارشناسی ارشد سراسری 99، ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99 و یا فقه و حقوق انتخاب رشته کارشناسی ارشد از طریق تلفن ثابت با مشاوران مرکز  تهران فقه و حقوق تماس حاصل فرمایید.


منابع آزمون کارشناسی ارشد فقه و حقوق

در این قسمت منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته فقه و حقوق را قرار داده ایم تا داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 99 با مطالعه آن به حداکثر آمادگی جهت شرکت در کنکور کارشناسی ارشد دست یابند. البته لازم به ذکر است که این منابع توسط وزارت علوم و یا سازمان سنجش معرفی نشده است. سازمان سنجش تنها عناوین دروس امتحانی و ضرایب هر یک از دروس را منتشر می کند. بنابراین، این منابع پیشنهادی بوده و شما می توانید از منابع دیگر با محتوای مشابه نیز جهت کسب امادگی برای شرکت در کنکور ارشد 99 استفاده نمایید.

عنوان دروس امتحانی زبان عمومی و تخصصی (انگلیسی)
منابع 504 واژه ضروری تافل – کتاب گرامر کاربردی زبان انگلیسی (تالیف شهاب اناری و همکاران) – کتاب تحلیلی زبان تخصصی الهیات (تالیف مسعود غلامعلی فرد) –  کتاب انگلیسی برای دانشجویان رشته الهیات و معارف اسلامی (تالیف محمودرضا عطایی و حسین وحید دستجردی)
عنوان دروس امتحانی زبان عربی
منابع قواعد کاربردی زبان عربی (تالیف دکتر فضل الله میرقادری و دکتر زهرا ریاحی زمین) – کتاب ترجمه و شرح مبادی العربیه (قسمت صرف) (تالیف رشید شرتونی، مترجم سید علی حسینی) – شرح ابن عقیل بر الفیه ابن مالک (تالیف دکتر سید حمید طبیبیان) – کتاب نحو برای دانشجو (تالیف سید محمد رادمنش)
عنوان دروس امتحانی فقه
منابع کتاب متون فقه (تالیف مهدی صیادی) – کتاب اللمعه الدمشقیه (تالیف محمدبن مکی شهید اول) – کتاب الروضه البهیه فی شرح اللمعه الدمشقیه (تالیف زین‌الدین بن علی شهید ثانی) – کتاب فقه استدلالی ترجمه تحریر الروضه فی شرح اللمعه المشقیه (تالیف علیرضا امینی و محمدرضا آیتی)
عنوان دروس امتحانی اصول
منابع مبادی اصول فقه (تالیف دکتر اسدالله لطفی) – اصول فقه (تالیف مرحوم محمدرضا مظفر و علیرضا هدایی) – اصول استنباط علامه حیدری (ترجمه دکتر عباس زراعت و حمید مسجد سرائی)

کانال کارشناسی ارشد

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد منابع آزمون کارشناسی ارشد فقه و حقوق با مشاوران مرکز تهران فقه و حقوق تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل

29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :منابع آزمون کارشناسی ارشد فقه و حقوق