سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 98

 

در پذیرش آزمون دکتری نیز همچون آزمون ورودی سایر مقاطع تحصیلی، انتخاب رشته مهمترین مرحله پذیرش برای داوطلبان محسوب می شود. به همین دلیل به محض اتمام زمان انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت، داوطلبان در تماس با بخش مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز تهران مشاوره به دنبال اطلاع از زمان و نحوه اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت هستند. به همین جهت قصد داریم در این مطلب به اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 98 بپردازیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.


نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 98 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 98

نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت اواخر تیر و یا اوایل مرداد ماه منتشر خواهد شد، انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 98 مرداد ماه انجام می شود. در نتیجه اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 98 اواخر شهریور ماه خواهد بود. البته فعلا زمان دقیق انتشار نتایج دکتری وزارت بهداشت 98 مشخص نشده است. به محض اطلاع، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. ضمنا آخرین اخبار مربوط به آزمون دکتری وزارت بهداشت، علاوه بر سایت تهران مشاوره از طریق کانال تلگرام دکتری نیز اطلاع رسانی می گردد. بنابراین با عضویت در این کانال در جریان بروزترین اخبار مربوط به کنکور دکتری وزارت بهداشت قرار خواهید گرفت.


نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 98

برای مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 98 بایستی در زمان مقرر به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir مراجعه نمایید. پس از ورود به سایت مذکور از منوی موجود در سمت راست صفحه، گزینه “دکتری تخصصی PH.D” را انتخاب کنید.

سپس صفحه ای باز می شود که بایستی در آن صفحه بر روی گزینه “نتیجه مرحله دوم” کلیک کنید. سپس صفحه ای باز می شود که مجددا باید گزینه “نتیجه مرحله دوم” را انتخاب نمایید. سپس اطلاعات خواسته شده را وارد کنید تا نتایج  انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 برای شما قابل مشاهده گردد. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر جهت مشاهده نتایج کنکور دکتری وزارت بهداشت، با کارشناسان مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید تا مشاوران مرکز راهنمایی های لازم را انجام دهند.
کانال دکتری تخصصی

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 98