سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 در تاریخ 30 و 31 خرداد ماه سال جاری در آزمون شرکت خواهند کرد. از آن جا که دائوطلبان پس از برگزاری آزمون مشخص شدن نتایج اولیه آزمون هستند تا با اطلاع از رتبه اکتسابی خود اقدام به انتخاب رتشه نمایند، تصمیم گرفتیم در این مطلب به زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت 98، نحوه مشاهده نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت و زمان انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 98 بپردازیم. بنابراین پیشنهاد ما به داوطلبان آزمون دکتری علوم پزشکی این است که مطالعه این مطلب را از دست ندهند.


جهت مشاهده نتایج آزمون دکتری علوم پزشکی، می بایست در زمان مقرر به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir مراجعه نمایید.

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

پس از برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشتٍ تقریبا 6 هفته جهت تصحیح پاسخنامه ها و انتشار نتایج آزمون زمان لازم است. بنابراین چون زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 98/3/30 و 98/3/31 می باشد، نتایج اوایل مرداد ماه منتشر خواهد شد. البته در حال حاضر زمان دقیق انتشار نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت مشخص نشده است. به محض اطلاع، تاریخ اعلام نتایج در این مطلب بروزرسانی خواهد شد. ضمنا لازم به ذکر است که تمامی اطلاعات مربوط به آزمون دکتری از طریق کانال تلگرام دکتری اطلاع رسانی می گردد. بنابراین با عضویت در کانال تلگرام دکتری از آخرین اخبار آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 مطلع خواهید شد.


نحوه مشاهده نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت

نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت در زمان مقرر بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir قرار داده خواهد شد. برای مشاهده نتایج، پس از مراجعه به سایت مذکور از منوی سمت راست صفحه، گزینه “دکتری تخصصی PH.D” را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید. 

مجددا در زیر منوی باز شده بر روی گزینه “دکتری تخصصی PH.D” کلیک کنید.

پس از طی این مراحل، صفحه ای همچون تصویر زیر پیش روی شما قرار می گیرد که بایستی بر روی گزینه “نتیجه مرحله اول” کلیک کنید.

سپس، صفحه ای باز می شود که می بایست مجددا گزینه “نتیجه مرحله اول” را انتخاب نمایید. در نهایت وارد صفحه ای همچون صفحه زیر می شوید، که بایستی کد ملی یا در صورتی که اتباع خارجی هستید، شماره گذرنامه و همچنین شماره تماسی که هنگام ثبت نام وارد کرده اید را، در فیلدهای مشخص شده، وارد کنید. در آخردر نهایت با کلیک بر روی گزینه “جستجو” نتایج آزمون برای شما قابل مشاهده خواهد شد.

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر جهت مشاهده نتایج کنکور دکتری وزارت بهداشت 98 با کارشناسان بخش مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

کانال دکتری تخصصی


مطالب پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 :

دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 98
انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت
زمان انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 98
زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت
اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت 98