سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 98

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

به دلیل ادغام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد نتایج اولیه دانشگاه آزاد همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری و در قالب یک کارنامه منتشر می شود. مسیر کنکور سراسری و دانشگاه آزاد از مرحله انتخاب رشته از یکدیگر جدا می شود. حال این پرسش برای داوطلبان دانشگاه آزاد بوجود می آید که آیا نتایج نهایی دانشگاه آزاد 98 نیز به صورت جداگانه و از طریق سایت دانشگاه آزاد منتشر می شود یا از طریق سایت سنجش نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد منتشر خواهد شد؟ در پاسخ به این سوال لازم به توضیح است که نتایج روزهای پایانی شهریور ماه از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی منتشر خواهد شد. البته در حال حاضر زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 98 به طور دقیق مشخص نشده است. به محض اطلاع، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. ضمنا با عضویت در کانال تلگرام کنکور نیز در جریان آخرین اخبار مربوط به کنکور 98 از جمله تاریخ اعلام نتایج انتخاب رشته (نهایی) دانشگاه آزاد 98 قرار خواهید گرفت.


اعتراض به نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد

اگر پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 نسبت به نتیجه اعلام شده اعتراضی دارید، می توانید اعتراض خود را اعلام نمایید. البته دلیل اعتراض بایستی منطقی و صحیح باشد تا مورد بررسی قرار بگیرد. مثلا چنانچه متوجه عدم اعمال سهمیه و … شدید، امکان ثبت اعتراض خواهید داشت و مطمئن باشید به اعتراض شما ترتیب اثر داده خواهد شد. برای ثبت اعتراض خود نسبت به نتایج اعلام شده، می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی کنکور تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید. کارشناسان مرکز اقدامات لازم جهت ثبت اعتراض شما را انجام خواهند داد.


تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98

معمولا هر سال دانشگاه آزاد در صورت تکمیل نشدن ظرفیت رشته محل های خود، کد رشته محل های دارای ظرفیت را منتشر می کنند. به این ترتیب داوطلبانی که از رشته محل قبولی خود رضایت ندارند و می خواهند شانس قبولی خود را در یک رشته محل بهتر بیازمایند و داوطلبانی که در هیچ یک از رشته محل های انتخابی خود قبول نشده اند می توانند در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت نمایند. البته لازم به ذکر است که فعلا مشخص نیست امسال نیز دانشگاه آزاد اقدام به تکمیل ظرفیت خواهد کرد یا خیر! یزای اطلاع از تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد، پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98، یعنی اواخر شهریور تا اوایل مهر ماه با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
کانال کنکور سراسری

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 98