سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 98

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

دانشگاه علمی کاربردی تمامی رشته های خود را در مقاطع کاردانی و کارشناسی به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ارائه می دهد. ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو نوبت مهر و بهمن انجام می گیرد. متقاضیان تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی، پس از ثبت نام بی صبرانه منتظر بررسی سوابق تحصیلی و اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی هستند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب به زمان و نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 98 بپردازیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم ابتدا این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید. چنانچه در هر یک از مراحل مشاهده نتایج، دچار مشکل شدید، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید. مشاوران مرکز پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.


اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر به صورت اینترنتی و نتایج ثبت نام ورودی بهمن به صورت حضوری خواهد بود.

مشاهده نتایج دانشگاه علمی کاربردی 98

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی مهر 98 از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد. برای این کار بایستی در زمان مقرر به سایت sanjesh.org مراجعه نمایید. پس از ورود به سایت مذکور از منوی سمت راست صفحه، پنجمین گزینه یعنی گزینه “جامع علمی کاربردی” را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید. 

 سپس در صفحه ای که باز می شود بر روی لینک مربوط به “اعلام نتیجه دوره کاردانی فنی و کاردانی نظام آموزشی مهارتی دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر 98” و یا بر روی لینک مربوط به “اعلام نتیجه دوره مهندسی و دوره کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر 98” کلیک کنید. سپس با وارد کردن شماره پرونده و شماره شناسنامه یا نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد، نتیجه ثبت نام برای شما قابل مشاهده خواهد شد.

“لازم به ذکر است که ثبت نام و اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی بهمن به صورت حضوری انجام می گیرد.”


زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 98

نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 98 نیمسال اول (ورودی مهر)، روزهای پایانی شهریور ماه و یا نهایتا هفته اول مهر ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نیمسال دوم (ورودی بهمن) نیز همزمان با ثبت نام و به صورت حضوری به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. ضمنا لازم به ذکر است که آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به دانشگاه علمی کاربردی از طریق کانال تلگرام بدون کنکور تهران مشاوره اطلاع رسانی می گردد.
کانال دانشگاه های بدون کنکور

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 98