سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمان ثبت نام کنکور سراسری

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد زمان ثبت نام کنکور سراسری با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

با بیشتر رشته های کاردانی و کارشناسی دنشگاه های سراسری (دوره روزانه، شبانه، پردیس های خودگردان، دانشپاه غیرانتفاعی و پیام نور) و همچنین دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ارائه می شود، با این حال باز هم همچون سال های گذشته داوطلبان بسیار زیادی برای پذیرش در رشته های پرطرفدار و همچنین دانشگاه های برتر کشور با یکدیگر در قالب کنکور سراسری به رقابت می پردازند. داوطلبان بسیاری در تماس با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره پیگیر زمان و نحوه زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 هستند. به همین جهت این مطلب را به طور زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 اختصاص داده ایم تا در آن به پرتکرارترین سوالات داوطلبان پاسخ دهیم.


زمان ثبت نام کنکور سراسری 99

هر ساله ثبت نام کنکور از اواسط زمستان آغاز می شود. سال گذشته نیز ثبت نام کنکور 99 از 24 بهمن 97 آغاز و تا 6 اسفند ماه ادامه داشت. بنابراین پیش بینی می شود امسال نیز همچون سال گذشته ثبت نام کنکور از اواسط بهمن 98 آغاز گردد. البته در حال حاضر تاریخ دقیق ثبت نام کنکور 99 مشخص نشده است. به محض اطلاع علاوه بر بروزرسانی این مطلب، از طریق کانال تلگرام کنکور نیز اطلاع رسانی های لازم را انجام خواهیم داد. بنابراین پیشنهاد می شود با عضویت در کانال تلگرام کنکور پیگیر آخرین اخبار مربوطه باشید.


نحوه ثبت نام کنکور سراسری

جهت ثبت نام کنکور سراسری 99 بایستی در بازه زمانی مقرر به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید. سپس از منوی سمت راست صفحه بر روی گزینه “سراسری” کلیک کنید. سپس در صفحه ای که باز می شود، بر روی گزینه “ثبت نام کنکور سراسری 1399” کلیک کنید. ایتدا با خرید کارت اعتباری ثبت نام (سریال ثبت نام) هزینه ثبت نام را پرداخت نمایید. سپس مجددا به سایت سنجش بازگشته و بر روی لینک “ثبت نام کنکور” کلیک کنید و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده و آپلود عکس داوطلب، شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام را دریافت نمایید. به این ترتیب ثبت نام شما با موفقیت انجام خواهد شد.

کانال کنکور سراسری

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد زمان ثبت نام کنکور سراسری با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :زمان ثبت نام کنکور سراسری