سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 در تاریخ 98/5/19 منتشر شد. پس از آن داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده بودند در بازه زمانی 19 الی 22 مرداد ماه اقدام به انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نمودند. حال داوطلبانی که در انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 شرکت کرده اند، در تماس با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره به دنبال کسب اطلاعات لازم در رابطه با زمان و نحوه انتشار نتایج کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 هستند. به همین دلیل این مطلب به اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 اختصاص داده شده اس تا از این طریق پاسخگوی پرتکرارترین سوالات داوطلبان باشیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم ابتدا این مطلب را مطالعه فرمایید، چنانچه در پایان باز هم سوال یا ابهامی باقی ماند با کارشناسان مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید. 


تمامی مراحل کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از جمله انتشار نتایج نهایی آزمون از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی خواهد بود.

نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

جهت مشاهده نتایج کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 پس از مراجعه به سایت سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.org از منوی سمت راست صفحه، گزینه “کارشناسی ارشد” را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید.

سپس از زیر منوی باز شده مجددا گزینه “ارشد” را انتخاب نمایید.

سپس صفحه ای پیش روی شما قرار می گیرد که می بایست بر روی لینک نتایج نهایی کلیک نمایید. در صفحه بعدی مجددا گزینه “نتایج نهایی” را انتخاب کنید. سپس در قسمت پایین صفحه کادری نمایان می شود که می بایست کد رهگیری را وارد نمایید تا نتایج نهایی آزمون قابل مشاهده گردد.


زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

همانطور که مستحضر هستید، کنکور ارشد وزارت بهداشت 98 به دلیل وقوع سیل در برخی از مناطق کشور به تعویق افتاد. به همین جهت نتایج آزمون نسبت به سال گذشته با کمی تاخیر اعلام خواهد شد. طبق اطلاعیه های سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 در تاریخ 20 شهریور 98 اعلام خواهد شد. چنانچه تاریخ انتشار نتایج دستخوش تغییر گردد حتما از طریق همین مطلب اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد. ضمنا لازم به ذکر است که علاوه بر سایت تهران مشاوره از طریق کانال تلگرام کارشناسی ارشد نیز می توانید در جریان تغییرات احتمالی قرار بگیرید.

کانال کارشناسی ارشد


تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

چنانچه پس از اعلام نتایج نهایی و ثبت نام داوطلبان در دانشگاه های محل قبولی خود، ظرفیت برخی از رشته محل ها تکمیل نگردد، دانشگاه ها اقدام به تکمیل ظرفیت رشته های دارای ظرفیت خود خواهند کرد. ضمنا لازم به ذکر است که چنانجه امسال دانشگاه ها اقدام به تکمیل ظرفیت نمایند، داوطلبانی که به دلیل عدم کسب حد نصاب نمره زبان مجاز به انتخاب رشته نشده بودند نیز می توانند در زمان تکمیل ظرفیت انتخاب رشته نمایند. این داوطلبان در صورت قبولی چنانچه در درس زبان حائز حد نصاب صفر تا 15 درصد شده اند، در صورت قبولی ملزم به گذراندن 4 واحد درس زبان (عمومی یا تخصصی) و چنانچه در درس زبان حائز حد نصاب 15 تا کمتر از 25 شده باشند، ملزم به گذراندن 2 واحد درس پیش نیاز زبان (عمومی یا تخصصی) می باشند. در رابطه با زمان تکمیل ظرفیت نیز لازم به ذکر است که در صورت انجام، زمان تکمیل ظرفیت اوایل مهر ماه خواهد بود. با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد در جریان آخرین اخبار مربوطه قرار خواهید گرفت. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98