سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نام کنکور تجربی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام کنکور تجربی با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

طی چند سال گذشته، گروه آزمایشی علوم تجربی، بیشترین تعداد داوطلبان را در میان داوطلبان کنکور سراسری داشته است. مثلا در سال 98 از میان یک میلیون و 118 هزار و 793 داوطلب ثبت نام کننده در کنکور سراسری، 637 هزار و 94 داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی، 164 هزار و 278 داوطلب در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و 282 هزار و 151 داوطلب در گروه آزمایشی علوم انسانی ثبت نام کردند. به همین دلیل در این مطلب به طور اختصاصی به ثبت نام کنکور سراسری تجربی 99 از جمله زمان و نحوه ثبت نام، سایت ثبت نام و شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام کنکور تجربی 99 خواهیم پرداخت. 


تمامی مراحل ثبت نام تا اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 99 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام خواهد شد.

نحوه ثبت نام کنکور تجربی 99

چنانچه متقاضی تحصیل در رشته های با آزمون کنکور تجربی 99 هستید، می بایست ابتدا دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 99 را دانلود و مطالعه فرمایید. پس از اطلاع از شرایط ثبت نام کنکور سراسری 99 مندرج در دفترچه، می بایست در بازه زمانی مقرر که متعاقبا اعلام خواهد شد، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید. سپس در منوی سمت راست صفحه بر روی گزینه “کنکور سراسری” کلیک کنید. در صفحه ای که باز می شود، گزینه مربوط به “ثبت نام آزمون سراسری سال 1399” را انتخاب و بر روی آن کلیک نمایید.

  • ابتدا با خرید کارت اعتباری ثبت نام (سریال ثبت نام) هزینه ثبت نام را پرداخت کنید. پس از واریز هزینه یک شماره پیگیری در اختیار شما قرار داده می شود.
  • سپس مجددا به سایت سنجش بازگشته و بر روی لینک “ثبت نام کنکور” کلیک کنید. در فیلد مشخص شده، شماره سریال ثبت نام خود را وارد نمایید.
  • در مرحله بعدی، نوع مدرک دیپلم و نوع مدرک پیش دانشگاهی خود را انتخابو سپس کد سوابق تحصیلی دیپلم و کد دانش آموزی خود را در فیلدهای مشخص شده وارد کنید.
  • در مرحله آخر نیز عکس داوطب را در محل مشخص شده، بارگزاری کنید. سپس بر روی گزینه “تایید نهایی” کلیک و کد پیگیری و شماره پرونده خود را دریافت نمایید.

دریافت کد پیگیری و شماره پرونده به منزله صحت ثبت نام است، در صورتی که کد پیگیری دریافت نکنید، یعنی ثبت نام شما با موفقیت انجام نشده است.


زمان ثبت نام کنکور سراسری تجربی 99

در رابطه با زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 لازم به ذکر است که به احتمال زیاد ثبت نام همچون سال های گذشته از اواسط بهمن ماه آغاز خواهد شد. البته در حال حاضر زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 به طور دقیق مشخص نشده است. به محض مشخص شدن، تاریخ دقیق در این مطلب اطلاع رسانی خواهد شد. ضمنا لازم به توضیح است که آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به کنکور 99 علاوه بر سایت تهران مشاوره از طریق کانال تلگرام کنکور مرکز مشاوره تحصیلی کنکور تهران مشاوره نیز اطلاع رسانی می گردد. بنابراین پیشنهاد می شود با عضویت در کانال تلگرام کنکور مرکز تهران مشاوره در جریان آخرین اخبار کنکور 99 قرار بگیرید.


شرایط ثبت نام کنکور تجربی

شرایط عمومی
اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
عدم احراز دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران
نداشتن سابقه عضویت در سازمان ها و احزاب ضد نظام جمهوری اسلامی ایران، فراماسونری
عدم اشتهار به فساد اخلاقی
عدم اعتیاد به مواد مخدر
شرایط اختصاصی
داشتن مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم یا مدرک پیش دانشگاهی یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) و یا مدرک دیپلم پایه دوازدهم نظام جدید (3-3-6)
دانش آموز سال آخر پایه دوازدهم نظام (3-3-6) که تا تاریخ 31 شهریور 99 فارغ التحصیل شوند نیز می توانند در کنکور 99 ثبت نام و شرکت نمایند.
داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری 98 که در دوره های روزانه اعم از متمرکز یا نیمه متمرکز پذیرفته شده اند حتی در صورت عدم ثبت نام در رشته پذیرفته شده، مجاز به ثبت نام کنکور 99 هستند ولی حق انتخاب رشته محل های دوره روزانه را نخواهند داشت.

کانال کنکور سراسری

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام کنکور تجربی با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :ثبت نام کنکور تجربی