سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدارک ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد مدارک ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

هر ساله تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد افزایش می یابد و از این رو تعداد داوطلبانی که با بخش کارشناسی ارشد مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره تماس می گیرند، افزایش می یابد. از جمله سوالات متداول داوطلبان در رابطه با کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد مربوط به زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، سایت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد و … می باشد. از این رو لازم به ذکر است که زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99 اواسط آذر ماه سال جاری و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بودو در ادامه این مطلب به مدارک و شرایط لازم جهت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99 خواهیم پرداخت. بنابراین توصیه می شود این مطلب را با دقت و تا انتها مطالعه فرمایید. در پایان نیز چنانچه سوال یا ابهامی باقی ماند، می توانید با کارشناسان مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مرکز، راهنمایی های لازم را ارائه دهند.


ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 در بازه زمانی مقرر از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org انجام خواهد شد.

مدارک ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد

چنانچه قصد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99 را دارید، می بایست ابتدا دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99 را دانلود و مطالعه فرمایید و سپس در زمان مقرر که متعاقبا اعلام خواهد شد، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و فرم ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را تکمیل نمایید. هنگام تکمیل فرم ثبت نام اطلاعاتی از داوطلبان خواسته می شود که ما قصد داریم در ادامه به ذکر مدارک مورد نیاز بپردازیم.

کارت اعتباری ثبت نام

جهت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99 می بایست هزینه ثبت نام را از طریق خرید کارت اعتباری ثبت نام واریز نمایید. با خرید کارت، یک شماره سریال 12 رقمی برای شما صادر خواهد شد که نشان دهنده واریز موفقیت آمیز هزینه ثبت نام می باشد. شماره سریال 12 رقمی را یادداشت و نزد خود نگه دارید. وارد کردن شماره سریال هنگام ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد الزامی است. 

“در صورت علاقمندی به ثبت نام رشته های شناور، بایستی برای آن کارت اعتباری جداگانه خریداری نمایید.”

کد پیگیری مربوط به سهمیه

در فرم ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد قسمتی برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و ایثارگران قرار داده شده است. داوطلبان واجد شرایط استفاده از سهمیه ایثارگران و رزمندگان می بایست با مراجعه به ارگان مربوطه کد پیگیری 12 رقمی مربوط به سهمیه ایثارگران و یا رزمندگان را دریافت نمایند. 

“داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد 98 شرکت کرده اند، برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 می بایست کد پیگیری جدید دریافت نمایند.”

اسکن عکس داوطلب

برای ثبت نام کنکور تمامی مقاطع تحصیلی آپلود تصویر داوطلب در فرم ثبت نام الزامی می باشد. عکس داوطلب مقطع کارشناسی ارشد می بایست دارای ویژگی های ذیل باشد : 

  1. حتی الامکان عکس مربوط به سال جاری باشد در غیر این صورت ممکن است هنگام برگزاری آزمون یا پس از آن مشکل ایجاد شود.
  2. حداقل اندازه عکس 300 × 200 و حداکثر اندازه عکس باید 400 × 300 پیکسل باشد.
  3. فرمت عکس می بایست jpg باشد.
  4. عکس کاملا واضح و بدون اثر مهر و منگنه و فاقد تاخوردگی باشد.
  5. حجم عکس جهت بارگذاری حداکثر 70 کیلو بایت باشد.
  6. سایز عکس باید 4*3 یا 4*6 و تمام رخ باشد.
  7. عکس داوطلبان خانم با حجاب کامل باشد.

سریال علاقمندی ثبت نام

چنانچه قصد انتخاب رشته دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی را دارید، می بایست زمان ثبت نام علاقمندی خود را اعلام کنید. برای این کار می بایست هزینه ای را جهت خرید کارت اعتباری ثبت نام دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی پرداخت نمایید. پس از پرداخت مبلغ، کد 10 رقمی برای شما صادر می شود که وارد کردن آن در فرم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد الزامی است. 


شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد دارای قوانینی است که تنها داوطلبان واجد شرایط مجاز به ثبت نام خواهند بود. از جمله مهم ترین شرایط و ضوابط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99 عبارتنداز :

شرایط عمومی ثبت نام
اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی ادیان تصریح شده در قانون اساسی جهموری اسلامی ایران
عدم دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران
عدم سابقه عضویت در گروه های ضد انقلابی
عدم ارتکاب به اعمال خلاف قوانین شغلی و تحصیلی در مدت زمان تحصیل و یا اشتغال
عدم اشتهار به فساد اخلاقی
شرایط اختصاصی ثبت نام
فارغ التحصیلان رشته های گروه پزشکی که قصد شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 99 را دارند باید عدم تعهد به خدمت آن ها ثابت گردد.
داوطلبان شاغل در آموزش و پرورش باید از سوی وزارت آموزش و پرورش موافقت نامه کتبی مبنی بر ادامه تحصیل دریافت نمایند.
فارغ التحصیلانی که قصد شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 99 را دارند، در صورتی که معدل آن ها کمتر از 12 باشد، مجاز به ثبت نام در آزمون سال 99 نخواهند بود.
پذیرفته شدگان دوره روزانه در کنکور کارشناسی ارشد 98 مجاز به شرکت در کنکور ارشد 99 (برای دوره روزانه) نخواهند بود.
پذیرفته شدگان شاغل در وزارتخانه ها و نهادهای دولتی، با توجه به تعهدات آموزش رایگان بایستی برابر طول مدت تحصیل دوره کارشناسی ارشد، در زمان ثبت نام به وزارت خانه، سازمان و یا نهاد دولتی مربوطه تعهد خدمت بسپارند.

کانال کارشناسی ارشد

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد مدارک ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :مدارک ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد