سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد سایت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

با نزدیک شدن به زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99 سوالات مختلفی در ذهن داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 99 نقش می بندد. از جمله سوالات متداولی که این روزها داوطلبان از طریق تماس با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره مطرح می کنند، در رابطه با تاریخ دقیق ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99، مدارک مورد نیاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، سایت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، لیست رشته های کارشناسی ارشد سراسری، زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99 و … است. به همین دلیل قصد داریم در این مطلب به برخی از سوالات مذکور از جمله سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد بپردازیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم این مطلب را با دقت و تا انتها مطالعه فرمایید.


ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد به طور همزمان و از طریق یک سایت واحد انجام خواهد شد. 

سایت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99

تمامی داوطلبان ورود به مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد، می بایست در زمان مشخص که متعاقبا اعلام خواهد شد به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند. چرا که آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده و دیگر همچون سال های گذشته نیاز به ثبت نام جداگانه و شرکت در دو آزمون مستقل نیست. جهت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99 پس از مراجعه به سایت مذکور، از منوی سمت راست صفحه گزینه “کارشناسی ارشد” را انتخاب نمایید. 

سپس در صفحه باز شده، بر روی گزینه مربوط به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری 1399″ کلیک نمایید. پس از واریز هزینه ثبت نام آزمون و تکمیل اطلاعات خواسته شده، کد پیگیری دریافت خواهید کرد که به منزله موفقیت آمیز بودن ثبت نام شما خواهد بود. چنانچه در هریک از مراحل ثبت نام با مشکل و یا سوالی مواجه شدید، می توانید با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید. مشاوران مرکز، پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهند بود.


شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

شرایط عمومی ثبت نام
اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
التزام به انجام احکام عملی اسلام
عدم دشمنی با حمهوری اسلامی ایران
عدم اشتهار فساد اخلاقی
عدم شهرت به انجام اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال
شرایط اختصاصی ثبت نام
داوطلب بایستی دارای مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای باشد و یا مشغول به تحصیل در سال آخر مقطع کارشناسی باشد. 
دانشجویانی که دارای تعهد خدمت هستند بایستی قبل از اقدام به ثبت نام وضعیت تعهد آن ها مشخص باشد و مشکلی برای ثبت نام نداشته باشند.
متقاضیانی شاغل در وزارتخانه ها، سازمان ها و نهاد های دولتی بایستی قبل از ثبت نام، موافقت کتبی سازمان مربوطه را کسب نمایند تا به هنگام قبولی به دانشگاه ارائه دهند.
داوطلبانی که در آزمون سال گذشته شرکت کرده و در دوره های روزانه پذیرفته شده اند مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 99 نخواهند بود.

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد هر ساله از اواسط آذر ماه آغاز و حدودا یک هفته ادامه می یابد. بنابراین احتمال می رود، ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99 از اواسط تیر 1398 آغاز شود. البته لازم به ذکر است که در حال حاضر تاریخ دقیق شروع ثبت نام ارشد 99 مشخص نشده است. به محض مشخص شدن، اطلاع رسانی های لازم از طریق همین صفحه و همچنین کانال تلگرام کارشناسی ارشد انجام خواهد شد.

کانال کارشناسی ارشد

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد سایت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع:سایت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99