سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

دانشگاه آزاد بیش از 90 درصد رشته های خود را به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ارائه می دهد. دانشگاه آزاد دو بار در سال یعنی برای ورودی مهر و بهمن به صورت بدون آزمون و صرفا بر اساس معدل کتبی دیپلم دانشجو می پذیرد. ثبت نام ورودی مهر 99 از 26 اسفند 97 آغاز و تا 20 شهریور 98 ادامه یافت. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 برای ورودی بهمن ماه نیز به احتمال زیاد همچون روال سال های گذشته از اواخر آذر ماه آغاز و تا اواخر دی ماه ادامه خواهد داشت. حال داوطلبان ترم مهر و بهمن 98 در تماس با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره به دنبال اطلاع از زمان و نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 ورودی مهر و بهمن هستند. به همین دلیل در این مطلب به زمان و نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی مهر و بهمن 98 خواهیم پرداخت.


نتایج بدون آزمون دانشگاه آزاد از طریق سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی منتشر خواهد شد.

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 – ورودی مهر و بهمن

جهت مشاهده نتایج رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 در بازه زمانی مقرر که متعاقبا اعلام خواهد شد، به سایت azmoon,net مراجعه نمایید. پس از ورود به سایت مذکور بایستی با توجه به مقطع ثبت نامی خود بر روی لینک مربوط به اعلام نتایج بدون آزمون نیمسال اول و یا دوم تحصیلی 1398 کلیک نمایید. سپس در محل های مشخص شده با وارد کردن اطلاعاتی همچون شماره شناسنامه، سال تولد و شماره ملی نتایج ثبت نام و انتخاب رشته برای شما قابل مشاهده خواهد شد.


زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 ورودی مهر

همانطور که اشاره شد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی مهر 98 تا 20 شهریور ماه ادامه یافت، نتایج آن ثبت نام رشته های بدون کنکور مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته نیمه دوم شهریور ماه اعلام شد و هم اکنون از طریق سایت azmoon.net قابل دریافت می باشد. نتایج ثبت نام رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته 98 (ورودی مهر) روزهای پایانی شهریور 98 از طریق سایت مذکور اعلام خواهد شد. زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی بهمن 98 نیز به احتمال زیاد اواخر آذر و یا اوایل بهمن ماه سال جاری خواهد بود. ضمنا لازم به ذکر است که علاوه بر سایت تهران مشاوره با عضویت در کانال تلگرام بدون کنکور نیز می توانید پیگیر آخرین اخبار مربوطه باشید.

کانال دانشگاه های بدون کنکور

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد