سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمان برگزاری کنکور ریاضی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد زمان برگزاری کنکور ریاضی با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

ثبت نام کنکور سراسری هر ساله از اواسط بهمن ماه آغاز و حدودا یک هفته ادامه می یابد. داوطلبان کنکور سراسری هر ساله قبل ازشروع و انجام بازه زمانی ثبت نام کنکور سراسری، طی تماس با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی کنکورتهران مشاوره پیگیر تاریخ برگزاری کنکور سراسری هستند. به همین دلیل امسال قبل از آغاز زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 تصمیم گرفتیم جهت اطلاع داوطلبان کنکور ریاضی 99 از تاریخ برگزاری کنکور ریاضی برای انجام برنامه ریزی کنکور 99 این مطلب را به تاریخ برگزاری کنکور ریاضی 99 اختصاص دهیم. در این رابطه لازم به ذکر است که به احتمال زیاد آزمون سراسری 99 نیز همچون کنکور 98 تیر ماه برگزار گردد. البته در حال حاضر دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 99 منتشر نشده است، بنابراین فعلا تاریخ برگزاری کنکور سراسری ریاضی 99 به طور دقیق مشخص نشده است. به محض اطلاع، این مطلب بروزرسانی و اطلاع رسانی های لازم از طریق سایت تهران مشاوره و همچنین کانال تلگرام کنکور انجام خواهد شد. بنابراین پیشنهاد می شود با عضویت در کانال تلگرام کنکور پیگیر آخرین اخبار کنکور 99 باشید.


کارت ورود به جلسه کنکور ریاضی 99

جهت تهیه پرینت از کارت ورود به جلسه خود در بازه زمانی مقرر که متعاقبا اعلام خواهد شد به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید. سپس از منوی موجود در سمت راست صفحه بر روی گزینه “سراسری” کلیک نمایید. 

سپس در صفحه ای که پیش روی شما قرار می گیرد سپس بر روی لینک مربوط به دریافت کارت شرکت در آزمون سراسری 1399 کلیک نمایید. در نهایت چهار روش جهت مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 99 در اختیار شما قرار داده می شود :

از طریق وارد کردن شماره پرونده، شماره شناسنامه، کد رهگیری ثبت نام
از طریق وارد کردن شماره پرونده، سریال شناسنامه و کد ملی
از طریق وارد کردن شماره داوطلبی و شماره پرونده
از طریق وارد کردن شماره شناسنامه و شماره سریال

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 99 چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور سراسری 99 و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org خواهد بود. چنانچه در هر یک از مراحل دریافت کارت ورود به جلسه خود با مشکلی مواجه شدید، با کارشناسان بخش مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز  تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید. مشاوران مرکز راهنمایی های لازم را انجام خواهند داد.

کانال کنکور سراسری

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد زمان برگزاری کنکور ریاضی با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :زمان برگزاری کنکور ریاضی