سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 99

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند در بازه زمانی مقرر اقدام به  انتخاب رشته کنکور سراسری می نمایند. از آن جا که داوطلبان به محض انجام انتخاب رشته کنکور سراسری، طی تماس با کارشناسان بخش مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز تهران مشاوره به دنبال اطلاع از زمان و نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری هستند، بر آن شدیم تا در این مطلب به طور اختصاصی به موضوع “اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 99” بپردازیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم این مطلب را با دقت و تا انتها مطالعه فرمایید.


نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 98 در زمان مقرر از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 99

جهت مشاهده نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 99 می بایست در زمان مقرر که متعاقبا اعلام خواهد شد به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید. پس از ورود به سایت مذکور، از منوی سمت راست صفحه، گزینه “سراسری” را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید. 

سپس در صفحه باز شده، همچون تصویر زیر بر روی عبارت “نتایج نهایی آزمون سراسری (رشته محل های با آزمون) سال 1398” کلیک نمایید.

پس از کلیک بر روی عبارت مذکور، در صفحه ای که پیش روی شما قرار می گیرد به دو روش امکان مشاهده نتایج انتخاب رشته را خواهید داشت : 

در روش اول با وارد کردن شماره شناسنامه و شماره داوطلبی می توانید نتایج انتخاب رشته خود را مشاهده نمایید.
در روش دوم با وارد کردن شماره شناسنامه و شماره پرونده می توانید نتایج انتخاب رشته خود را مشاهده نمایید.

چنانچه جهت مشاهده نتایج انتخاب رشته خود با مشکلی از جمله عدم دسترسی به شماره داوطلبی یا شماره پرونده خود مواجه شدید، می توانید با کارشناسان بخش مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید، تا اقدامات لازم جهت بازیابی شماره داوطلبی و یا شماره پرونده شما را انجام دهند.


زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 99

انتخاب رشته کنکور سراسری 99 طبق روال سال های گذشته مرداد ماه انجام خواهد شد. نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 98 در تاریخ 98/6/23 از طریق سایت سنجش منتشر گردید. بنابراین احتمال می رود زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 99 نیز هفته آخر شهریور 99 باشد. البته در حال حاضر تاریخ انتشار نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 99 به طور دقیق مشخص نشده است. به محض محض شدن، اطلاع رسانی های لازم را از طریق همین صفحه انجام خواهیم داد. البته لازم به ذکر است که علاوه بر سایت تهران مشاوره از طریق عضویت در  کانال تلگرام کنکور نیز می توانید در جریان آخرین اخبار مربوطه قرار بگیرید.

                                                           

کانال کنکور سراسری

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 99