سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 – 1400

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 – 1400 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل

29 20 70 70 – 021

داوطلبان بسیاری پس از اتمام دوره متوسطه اول، علاقمند به ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان و یا نمونه دولتی هستند. به همین جهت طی تماس با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره پیگیر تاریخ و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم و همچنین تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم هستند. به همین جهت در مطلبی اختصاصی به موضوع ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 – 1400 پرداختیم و حال قصد داریم در این مطلب به تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 99 – 1400 بپردازیم. در ابتدا لازم به ذکر است که به دلیل ادغام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی، داوطلبان تحصیل در این مدارس می بایست در قالب یک آزمون تحت عنوان آزمون تیزهوشان 99 – 1400 با یکدیگر به رقابت بپردازند. تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 – 1400 به احتمال زیاد اواخر خرداد 99 برگزار خواهد شد. البته در حال حاضر تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان 99 – 1400 به طور دقیق مشخص نشده است. به محض مشخص شدن، تاریخ دقیق از طریق همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد. ضمنا لازم به ذکر است که با عضویت در کانال تلگرام تیزهوشان نیز می توانید پیگیر آخرین اخبار آزمون تیزهوشان باشید.


کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 99 – 1400

یکی از نکات بسیار مهم در رابطه با برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم که لازم است در این مطلب نیز به آن پرداخته شود، کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان است. چند روز قبل از برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم، کارت ورود به جلسه برای داوطلبان صادر می گردد. داوطلبان آزمون نهم به دهم جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود می بایست به سایت azmoon.medu.ir مراجعه نمایند. چنانچه پس از پرینت متوجه وجود اشکالاتی در اطلاعات مندرج بر روی کارت شدید، حتما قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 99 – 1400 نسبت به ویرایش آن اقدام نمایید. برای انجام این کار بایستی با به همراه داشتن شناسنامه و عکس دانش آموز به صورت حضوری به آموزش و پرورش منطقه محل سکونت خود مراجعه فرمایید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره تماس بگیرید.

کانال مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 – 1400 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل

29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 – 1400