سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل

29 20 70 70 – 021

طی سال های اخیر کمتر داوطلبی به داشتن مدرک کارشناسی بسنده می کند. اکثر داوطلبان مقطع کارشناسی پس از اتمام دوره تحصیل چهار ساله خود در این مقطع، به فکر تحصیلات تکمیلی هستند و از آن جا که رشته های گروه پزشکی از جایگاه خاصی در جامعه برخوردار است و نسبت به سایر رشته ها از بازار کار خوبی نیز برخوردار می باشند، بنابراین داوطلبان زیادی علاقمند به شرکت در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 هستند. به همین دلیل داوطلبان بسیاری طی تماس با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره پیگیر تاریخ ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 هستند. در این رابطه لازم به ذکر است که ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال 98 از 30 بهمن 97 آغاز و تا 10 اسفند ماه ادامه یافت. بنابراین پیش بینی می شود امسال نیز ثبت نام از اواخر بهمن 98 آغاز گردد. به محض مشخص شدن تاریخ دقیق ثبت نام 99، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. ضمنا لازم به ذکر است که با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد نیز از آخرین اخبار مربوط به کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 مطلع خواهید شد.


شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

از جمله شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 عبارت است از :

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی ایران

عدم دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران

عدم سوء پیشینه کیفری
داشتن سلامت جسمانی متناسب با رشته انتخابی
داوطلب بایستی دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتری متناسب با رشته امتحانی باشد.
دانشجویان مقطع کارشناسی که حداکثر تا 31 شهریور 1399 فارغ التحصیل گردند نیز، می توانند در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 ثبت نام و شرکت کنند.
مشمولان قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان نیز باید طرح خود را قبل از زمان برگزاری آزمون به اتمام برسانند.
داوطلبان «آقا» بایستی قبل از ثبت نام وضعیت نظام وظیفه خود را مشخص و فقط در صورت داشتن شرایط لازم نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

کانال کارشناسی ارشد

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل

29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99