سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل

29 20 70 70 – 021

هر ساله داوطلبان بسیاری با هدف قبولی در دانشگاه های برتر کشور، در قالب کنکور سراسری با یکدیگر به رقابت می پردازند. داوطلبان کنکور سراسری مجاز هستند علاوه بر گروه آزمایشی اصلی خود (ریاضی، تجربی، انسانی) در یک یا دو گروه آزمایشی شناور (هنر و زبان های خارجی) نیز شرکت نمایند. داوطلبان کنکور 99 قبل از اقدام به ثبت نام کنکور سراسری 99 می بایست اقدام به خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری نمایند. از آن جا که داوطلبان بسیاری برای نخستین بار قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند و از این رو نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور سراسری و خرید کارت اعتباری را نمی دانند، در ادامه این مطلب به میزان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور 99 خواهیم پرداخت. بنابراین مطالعه این مطلب به تمامی داوطلبان کنکور سراسری 99 پیشنهاد می گردد.

 

ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد، به دلیل ادغام آزمون ها از طریق خرید یک کارت اعتباری انجام خواهد شد.

هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99

در ابتدا لازم به توضیح است که چون کنکور سراسری و دانشگاه آزاد با یکدیگر ادغام شده است، بنابراین داوطلبانی که علاوه بر شرکت در گزینش دانشگاه سراسری، قصد شرکت در گزینش دانشگاه آزاد را نیز دارند، نیازی به خرید کارت اعتباری جداگانه نخواهند داشت ولی داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی خود قصد شرکت در کنکور یک یا دو گروه آزمایشی شناور (هنر و زبان های خارجی) را نیز دارند، می بایست برای شرکت در هر یک از گروه های آزمایشی شناور نیز کارت اعتباری جداگانه ای خریداری نمایند. ضمنا لازم به ذکر است که داوطلبان متقاضی دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی نیز می بایست مبلغ جداگانه ای واریز نمایند. سال گذشته هزینه ثبت نام کنکور سراسری 27,500 تومان، هزینه شرکت در گزینش دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی 13,800 تومان و هزینه اعلام علاقمندی جهت شرکت در گزینش دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی 38,000 تومان بود. به محض مشخص شدن مبالغ سال 1399، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. 


نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99

جهت ثبت نام کنکور 99 و پرداخت هزینه ثبت نام، ابتدا به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید. پس از ورود به سایت مذکور، از منوی موجود در سمت راست صفحه، گزینه “سراسری” را انتخاب و بر روی آن کلیک نمایید.

سپس در صفحه باز شده، بر روی لینک “ثبت نام آزمون سراسری سال 1399” کلیک کنید. در سمت راست صفحه، بر روی گزینه “خرید سریال ثبت نام” کلیک نمایید. پس از کلیک بر روی گزینه مذکور، صفحه ای باز خواهد شد که اطلاعات تمامی کارت ها موجود می باشد و شما بایستی بر روی لینک سریال ثبت نام کنکور مورد نظر خود کلیک نمایید تا وارد درگاه پرداخت شوید. در مرحله بعدی اطلاعات خواسته شده همچون نام و نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت و همراه و … را وارد نمایید. در مرحله آخر نیز اطلاعات کارت بانکی خود را وارد نمایید. پس از انجام این مراحل، ارقامی تحت عنوان شماره پیگیری پرداخت برای شما صادر خواهد شد. برای ثبت نام مجدد به به صفحه اول بازگشته، بر روی لینک مربوط به “ثبت نام آزمون سراسری سال 1399” کلیک نمایید و با وارد کردن، اطلاعات شناسنامه ای، تحصیلی و شماره پیگیری ثبت نام، مراحل ثبت نام کنکور سراسری را تا انتها ادامه دهید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر و یا تمایل به خرید کارت اعتباری و ثبت نام کنکور سراسری 99 توسط کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی کنکور تهران مشاوره با شماره مندرج در صفحه تماس حاصل فرمایید. 

کانال کنکور سراسری

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل

29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99