سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمان انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 99

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل

29 20 70 70 – 021

پس از برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 داوطلبان بی صبرانه منتظر مشخص شدن نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت هستند تا با اطلاع از رتبه اکتسابی خود، در صورتی که مجاز به انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت شده باشند، اقدام به انتخاب رشته نمایند. به همین جهت داوطلبان پس از مشخص شدن نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت طی تماس های مکرر با کارشناسان بخش مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز تهران مشاوره پیگیر تاریخ و بازه زمانی در نظر گرفته شده جهت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 99 هستند. در این رابطه لازم به توضیح است که زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 اردیبهشت ماه سال 99 بوده و نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 اواخر خرداد و یا اوایل تیر ماه منتشر خواهد شد. در نتیجه به احتمال زیاد زمان انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 99 اوایل تیر ماه خواهد بود. البته در حال حاضر تاریخ انتخاب رشته دکتری وزارت بهدشات 99 به طور دقیق مشخص نشده است. به محض مشخص شدن، اطلاع رسانی های لازم از طریق همین صفحه انجام خواهد شد. ضمنا لازم به ذکر است که علاوه بر سایت تهران مشاوره با عضویت در کانال تلگرام دکتری نیز در جریان آخرین اخبار آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 قرار خواهید گرفت.


درج سوابق آموزشی و پژوهشی در سایت سنجش پزشکی

چنانچه مجاز به انتخاب رشته شده اید، در زمان مقرر شده که طی اطلاعیه ای توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی مشخص خواهد شد، می توانید با وارد کردن کد ملی و فعال شدن گزینه ی ارسال سوابق، با انتخاب گزینه ی مربوطه، کد رهگیری را درج و وارد صفحه ی مربوط به دریافت سوابق آموزشی و پژوهشی گردید. ابتدا فرم درج سوابق را از سایت پرینت گرفته و پس از تکمیل و امضا، به صورت PDF ذخیره و آن را در سایت بارگذاری نمایید. ضمنا بایستی مستندات دیگر خود را مطابق اظهارات فرم فوق در سایت بارگذاری نمایید. تطبیق کامل مدارک اظهار شده در فرم با مدارک بارگذاری شده ، حائز اهمیت بوده و امتیاز سوابق آموزشی و پژوهشی تنها به مدارکی تعلق خواهد گرفت که در فرم درج سوابق اظهار شده و مستند مربوط به آن نیز بارگذاری شده باشد.

در مورد مقالات نیز تنها مستندات موید انتشار قطعی مقاله مورد پذیرش می باشد. درنتیجه از بارگذاری مستندات مربوط به ارسال (Submission) یا تحت بررسی (Under Revision) بودن مقاله خودداری کنید. چنانچه پذیرش قطعی مقاله را بعد از فرصت بارگذاری سوابق در سایت دریافت کنید، می توانید در روز مصاحبه آن را به مسئولان برگزاری مصاحبه ارائه نمایید. پیشنهاد می شود همه اطلاعات بارگذاری شده در سایت سنجش را در سی دی ذخیره کرده و در روز مصاحبه دکتری وزارت بهداشت همراه داشته باشید تا در صورت نیاز به مسئولان برگزاری ارائه نمایید.

کانال دکتری تخصصی

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل

29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :زمان انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 99