سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

پس از دریافت دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و انجام ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  لازم است بدانید که از شرایط اصلی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  98 به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 می باشد. ضمن اینکه آن دسته از داوطلبانی که حین ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی 98 علاقه مندی خود را برای شرکت در رشته محل های گروه پزشکی اعلام می کنند باید در مهلت قانونی که توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می شود برای دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 اقدام نمایند . 


زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

به احتمال بسیار زیاد همانند سال های گذشته زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 در تیرماه باشد. کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 حاوی اطلاعاتی همچون زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 ، مکان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98، شماره صندلی و … می باشد. زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 چند روز پیش از برگزاری آزمون به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دریافت خواهد بود.


راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

همانطور که در قسمت فوق اشاره کردیم دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 از سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir امکان پذیر خواهد بود.بنابراین متقاضیان با  ورود به سایت و ثبت اطلاعات درخواستی موفق به دریافت  کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 خواهند شد.لازم است بدانید که کارت برگه راهنمای آزمون نیز همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزرت بهداشت 98 منتشر خواهد شد که اطلاعاتی مرتبط  با آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 بر روی آن درج شده است.وارد نمودن کد رهگیری و در بخش کارشناسی ارشد کلیک بر روی گزینه ” کارت ورود به جلسه آزمون ” نحوه دریافت کارت می باشد.اما در صورتی که کد رهگیری را فراموش کرده باشید می توانید گزینه ” فراموشی کد رهگیری ” را انتخاب نمایید و کد مربوطه را بازیابی نمایید.


ویرایش معدل در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

ویرایش معدل در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 از جمله آپشن هایی است که سازمان  سنجش آموزش پزشکی در اختیار متقاضیان علاقمند به تحصیل در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 قرار می دهد.امکان ویرایش معدل مناسب برای کلیه متقاضیان بویژه دانشجویان سال آخر کارشناسی است که بتوانند علاوه بر مرحله ویرایش ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98  معدل کارشناسی خود را نیز ویرایش نمایند.در انتها نیز متقاضیان می بایست مجددا فرم مخصوص معدل مندرج در دفترچه ثبت نام ارشد پزشکی 98 را تکمیل نمایند.


زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 در خرداد ماه خواهد بود و در نیمه دوم مرداد ماه نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  بر روی سایت قرار خواهد گرفت و به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته فرصت داده خواهد شد تا برای انجام انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 اقدام نمایند.  در شهریور ماه 98 نیزنتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 اعلام خواهد شد.در صورت تمایل می توانید جهت اطلاع از زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 و زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 و اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت 98 با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره تماس حاصل نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس بگیرید.

تلفن تماس : 70702029-021

منبع : کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98