سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم 98

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم 98 -99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

دانش آموزان متقاضی ورود به مدارس تیزهوشان دوره اول متوسطه بایستی در آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم ثبت نام و شرکت نمایند. منبع طرح سوالات آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم سال تحصیلی 98 – 99 کتاب درسی نمی باشد. در واقع طرح سوالات این آزمون منبع مشخصی نداشته و سوالاتی است که از طریق آن هوش و استعداد دانش آموزان ارزیابی می شود. قبل از شروع ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99، دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99 منتشر می شود.

ما در این مطلب علاوه بر قرار دادن لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99 به برخی از مهمترین مطالب مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99 نیز خواهیم پرداخت.


جهت ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99 در زمان مشخص شده به سایت azmoon.medu.ir مراجعه نمایید.

دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99

در دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99 اطلاعات مهمی همچون زمان و نحوه ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان، شرایط ثبت نام آزمون، زمان برگزاری آزمون سنجش هوش و … درج گردیده است. بنابراین پیشنهاد می شود قبل از اقدام به ثبت نام، دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99 را دانلود و به طور کامل مطالعه نمایید.

جهت دانلود دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99 کلیک کنید.
(به محض انتشار دفترچه، لینک بالا فعال خواهد شد.)

شرایط ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان 98 – 99

طبق دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99 ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم دارای شرایطی است که تنها داوطلبان دارای شرایط مجاز به ثبت نام خواهند بود. این شرایط عبارت است از:

داشتن تابعیت ایرانی
اشتغال به تحصیل در پایه ششم ابتدایی
کسب ارزشیابی خیلی خوب در تمامی دروس پایه پنجم و ششم و یا حداکثر کسب ارزشیابی خوب در یکی از دروس از مجموعه درس های پایه پنجم و ششم ابتدایی

زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان 98 – 99

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم از تاریخ 19 فروردین 98 آغاز و تا 26 فروردین ادامه می یابد، پس به احتمال زیاد زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99 نیز اواخر فروردین و یا اوایل اردیبهشت ماه خواهد بود. فعلا زمان دقیق ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم مشخص نشده است. به محض اطلاع، زمان دقیق در همین مطلب درج خواهد شد. ضمنا با عضویت در کانال تلگرام تیزهوشان نیز می توانید از آخرین اخبار مربوط به آزمون مدارس تیزهوشان مطلع گردید. در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی های بیشتر با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم 98 -99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99