سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

از سال گذشته شاهد تغییرات اساسی در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم هستیم. این تغییرات در نحوه برگزاری آزمون تیزهوشان ششم، منبع طرح سوالات آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم می باشد. حتی نام این آزمون به دلیل تغییر در منابع آزمون به آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان تغییر یافته است. همانطور که از نام این آزمون مشخص است، سوالات آزمون از کتاب های درسی  دانش آموزان نمی باشد. حال قصد داریم در این مطلب به زمان و نحوه ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99 و همچنین شرایط ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99 بپردازیم.


پذیرش دانش آموزان در مدارس تیزهوشان مقطع هفتم تنها بر اساس سنجش هوش و استعداد آن ها صورت می گیرد و سوالات آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم از کتب درسی نبوده و هیچ منبع مشخصی ندارد.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99

برای ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان باید به سایت azmoon.medu.ir مراجعه نمایید. در حال حاضر زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99 به طور دقیق مشخص نشده است ولی به احتمال زیاد زمان ثبت نام اواخر فروردین و یا اوایل اردیبهشت ماه خواهد بود. به محض اطلاع از زمان دقیق ثبت نام، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. ضمنا با عضویت در کانال تلگرام تیزهوشان تهران مشاوره نیز می توانید از آخرین اخبار مربوط به آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان 98 – 99 مطلع گردید.

“به محض آغاز ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99، راهنمای تصویری ثبت نام در این صفحه قرار داده خواهد شد.”


شرایط ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99

طبق اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم دارای شرایطی است که داوطلبان دارای شرایط مجاز به ثبت نام خواهند بود. دانش آموزانی که دارای شرایط زیر نمی باشند، حق ثبت نام و شرکت در آزمون را ندارند. شرایط ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99 عبارت است از:

  • داشتن تابعیت ایرانی (دانش آموزان غیر ایرانی نیز تحت شرایطی مجاز به ثبت نام خواهند بود.)
  • اشتغال به تحصیل در پایه ششم ابتدایی
  • کسب ارزشیابی خیلی خوب در تمامی دروس پایه پنجم و ششم و یا حداکثر کسب ارزشیابی خوب در یکی از دروس از مجموعه درس های پایه پنجم و ششم ابتدایی
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم