سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99 در بازه زمانی 16 الی 23 اردیبهشت 98 انجام شد و زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم راس ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 30 خرداد 98 خواهد بود. کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم یکی از الزامات حضور در محل برگزاری آزمون است. چرا که اطلاعات مهمی همچون نام و نام خانوادگی دانش آموز، تصویر دانش آموز، پایه تحصیلی، شماره شناسنامه و … بر روی کارت ورود به جلسه داوطلبان درج گردیده است. بنابراین از ورود دانش آموزان فاقد کارت به محل برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد. به دلیل اهمیت دریافت به موقع و همراه داشت کارت ورود به جلسه در روز برگزاری آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم، در این مطلب به زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99 و همچنین رفع نقص کارت ورود به جلسه خواهیم پرداخت.


کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم در زمان مقرر از طریق سایت hoosh.medu.ir قابل دریافت خواهد بود.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، زمان برگزاری آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان 98 – 99 در تاریخ 98/3/30 خواهد بود. کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون منتشر خواهد شد. در حال حاضر زمان دقیق انتشار کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم مشخص نشده است. به محض اطلاع تاریخ دقیق در این مطلب قرار داده خواهد شد. ضمنا آخرین اخبار مربوطه از طریق کانال تلگرام تیزهوشان نیز اطلاع رسانی می گردد. بنابراین با عضویت در این کانال نیز از زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99 مطلع خواهید شد.


نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

جهت دریافت کارت در زمان مقرر به سامانه ثبت نام، سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستان های استعدادهای درخشان به نشانی hoosh.medu.ir مراجعه نمایید. سپس برای ورود به سامانه، کد ملی و رمز عبور همگام را وارد کنید. پس از ورود به صفحه شخصی خود، با کلیک بر روی گزینه ماژول در سمت راست صفحه، کارت ورود به جلسه را مشاهده خواهید کرد. در نهایت از کارت خود پرینت بگیرید.


رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99

اگر پس از دریافت کارت ورود به جلسه دانش آموز خود متوجه وجود اشکالاتی در اطلاعات مندرج بر روی کارت وی شدید، بایستی حتما قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99 نسبت به ویرایش آن اقدام کنید. برای ویرایش نواقص کارت ورود به جلسه باید با در دست داشتن شناسنامه و عکس دانش آموز به صورت حضوری به آموزش و پرورش منطقه محل سکونت خود مراجعه کنید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم