سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

آیا می دانید تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم که تمامی رشته های خود را در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون کنکور ارائه می دهد، کدام دانشگاه است؟ به درست حدس زدید. پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی بدون نیاز به شرکت در کنکور و یا هر آزمون دیگری است. این دانشگاه دو نوبت در سال اقدام به جذب دانشجو می کند و به دلیل مزایایی که تحصیل در این دانشگاه دارد، هر ساله افراد زیادی متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی هستند و در تماس با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی کنکور تهران مشاوره خواستار اطلاع از زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر و بهمن، زمان انتشار دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر و بهمن، زمان اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و … هستند. به همین دلیل این مطلب را به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 98 اختصاص داده ایم.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در زمان مقرر از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org انجام خواهد شد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 98

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد داشنگاه علمی کاربردی دو بار در سال اقدام به جذب دانشجو می نماید. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی مهر از مرداد ماه و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن از دی ماه آغاز خواهد شد. البته چون فعلا دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98 منتشر نشده است، زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98 به طور دقیق مشخص نشده است. به محض مشخص شدن زمان دقیق ثبت نام ور.دی مهر و بهمن دانشگاه علمی کاربردی، تاریخ دقیق در این مطلب قرار داده خواهد شد. جهت انجام ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نیز می بایست در زمان مقرر که متعاقبا اعلام خواهد شد، به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید.


شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی دارای یکسری شرایط عمومی و اختصاصی است که تنها افراد واجد شرایط مجاز به ثبت نام خواهند بود. این شرایط عبارتنداز :

شرایط عمومی

  1. اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران
  2. تبعیت از قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران
  3. عدم اشتهار به فساد اخلاقی
  4. عدم عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران
  5. تعهد به رعایت قوانین و مقررات دانشگاه علمی کاربردی
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی

شرایط اختصاصی

داشتن مدرک دیپلم نظام جدید (نظری، کاردانش و فنی حرفه ای) یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه ( 4 یا 6 ساله دبیرستان یا هنرستان) چنانچه داوطلبی حد نصاب قبولی یکی از کد رشته های مشخص شده در دفترچه انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای را کسب کند ولی تا آخر شهریور 98 موفق به اخذ گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه در رشته موردنظر نگردد، مشمول یکی از وضعیت های زیر خواهد بود :

  • اگر کد رشته پذیرفته شده برای نیمسال اول (ورودی مهر) باشد، قبولی داوطلب لغو شده و اجازه ثبت نام در دانشگاه محل قبولی را نخواهد داشت.
  •  چنانچه کد رشته پذیرفته شده برای نیمسال دوم (ورودی بهمن) باشد و داوطلب تا پایان نیمسال اول سال تحصیلی 98 – 99 موفق به اخذ گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه در رشته مورد نظر شود، مجاز به ثبت نام در نیمسال دوم خواهد بود و در غیر این صورت، قبولی داوطلب لغو خواهد شد.
  • افراد دارای دیپلم کامل نظام جدید یا قدیم و افراد دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک بالاتر از کاردانی (فوق دیپلم)، اجازه ثبت نام و شرکت در این مرحله از پذیرش را ندارند و شرکت این افراد تخلف محسوب شده و در هر مرحله از تحصیل که باشند، قبولی آنان لغو و از ادامه تحصیل آن ها خودداری شده و ملزم به پرداخت غرامت خواهند بود.
جهت اطلاع از لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

متقاضیانی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کارشناسی ناپیوسته را دارند، تنها در صورت داشتن شرایط زیر مجاز به ثبت نام خواهند بود :

شرایط عمومی

  1. اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران
  2. تبعیت از قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران
  3. عدم اشتهار به فساد اخلاقی
  4. عدم عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران
  5. تعهد به رعایت قوانین و مقررات دانشگاه علمی کاربردی
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی

شرایط اختصاصی

  • داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم)

چنانچه داوطلبی حد نصاب قبولی یکی از کد رشته های مشخص شده در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی علمی کاربردی  را کسب کند ولی تا آخر شهریور 98 موفق به اخذ مدرک کاردانی در رشته موردنظر نگردد، مشمول یکی از وضعیت های زیر خواهد بود :

  • چنانچه کد رشته پذیرفته شده برای نیمسال اول (ورودی مهر) باشد، قبولی داوطلب لغو شده و اجازه ثبت نام در دانشگاه محل قبولی را نخواهد داشت.
  •  چنانچه کد رشته پذیرفته شده برای نیمسال دوم (ورودی بهمن) باشد و داوطلب تا پایان نیمسال اول سال تحصیلی 98 – 99 موفق به اخذ مدرک کاردانی در رشته مورد نظر شود، مجاز به ثبت نام در نیمسال دوم خواهد بود و در غیر این صورت، قبولی داوطلب لغو خواهد شد.
جهت اطلاع از لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی