سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد سایت انتخاب رشته کنکور سراسری با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

پس از اعلام نتایج کنکور سراسری نوبت به مرحله حساس و سرنوشت ساز انتخاب رشته کنکور سراسری می رسد. مرحله ای که اگر توسط یک فرد متخصص و آگاه انجام نشود، ممکن است باعث قبولی داوطلب در یک رشته محل نامناسب و یا حتی باعث عدم قبولی داوطلب گردد. به دلیل تماس های بسیار زیاد داوطلبان برای اطلاع نحوه ورود به سایت انتخاب رشته کنکور سراسری و مشاهده فرم انتخاب رشته، زمان انتخاب رشته کنکور سراسری و … بر آن شدیم تا این مطلب را به طور اختصاصی به سایت انتخاب رشته کنکور سراسری اختصاص دهیم و در آن علاوه بر نحوه ورود و مشاهده فرم انتخاب رشته کنکور سراسری 98 به زمان انتخاب رشته کنکور سراسری نیز بپردازیم.


با وجود ادغام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنکور سراسری و دانشگاه آزاد به صورت جداگانه انجام خواهد شد.

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری

از جمله سوالاتی که داوطلبان پس از اعلام نتایج کنکور سراسری در تماس با مرکز مشاوره تحصیلی کنکور تهران مشاوره مطرح می کنند، این است که ما در چه سایتی و چگونه باید انتخاب رشته خود را انجام دهیم؟ در پاسخ به این سوال لازم به ذکر است که انتخاب رشته کنکور سراسری 98 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام خواهد شد. بنابراین پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 دفترچه را دانلود و مطالعه نمایید و سپس به سایت مذکور مراجعه کرده و انتخاب رشته خود را انجام دهید. از آن جا انتخاب رشته امری تخصصی است و نیاز به آگاهی دارد، پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به انتخاب رشته، حتما با یک مشاور خبره مشورت نمایید. در صورت تمایل جهت انجام مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری با مشاوران برتر مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید تا مشاوران مرکز، راهنمایی های لازم را برای انتخاب رشته ای ایده آل و مناسب با رتبه اکتسابی شما انجام دهند. 


زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 98

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 98 مرداد ماه خواهد بود، بنابراین چند روز پس از مشخص شدن نتایج کنکور سراسری 98 دفترچه انتخاب رشته کنکور منتشر و  انتخاب رشته کنکور سراسری آغاز خواهد شد. بنابراین زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 98 اواسط مرداد ماه سال جاری خواهد بود. در حال حاضر زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 98 به طور دقیق مشخص نشده است. به محض اطلاع از زمان دقیق انتخاب رشته از طریق سایت تهران مشاوره و کانال تلگرام کنکور اطلاع رسانی های لازم را انجام خواهیم داد. بنابراین پیشنهاد می کنیم با عضویت در کانال تلگرام کنکور، پیگیر آخرین اخبار مربوط به کنکور 98 قرار بگیرید.


مطالب پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان کنکور سراسری :

انتخاب رشته کنکور تجربی
انتخاب رشته کنکور انسانی
انتخاب رشته کنکور ریاضی 98
انتخاب رشته کنکور هنر
اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد سایت انتخاب رشته کنکور سراسری با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :سایت انتخاب رشته کنکور سراسری