سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99

پس از اتمام زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99 خانواده ها و دانش آموزان پایه ششم و نهم که در آزمون ثبت نام کرده اند، از طریق تماس با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره پیگیر زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99 هستند. به همین دلیل در این مطلب به زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98 – 99 و همچنین ذکر موردی که اگر داوطلبان از انجام آن غفلت نمایند، باعث ممانعت از ورود آن ها به محل برگزاری آزمون تیزهوشان خواهد شد، پرداخته ایم.


حضور داوطلبان حداقل نیم ساعت قبل از برگزاری آزمون در حوزه امتحانی الزامی می باشد.

زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم روز پنجشنبه 30 خرداد ماه سال جاری خواهد بود. زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98 – 99 نیز روز جمعه 31 خرداد ماه خواهد بود. لازم به ذکر است که منابع سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم خارج از کتاب درسی خواهد بود. منابع سوالات آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نهم به دهم نیز کتاب های درسی پایه نهم ابتدایی است. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و یا تغییرات احتمالی در تاریخ برگزاری آزمون عضو کانال تلگرام تیزهوشان شوید. تیم تهران مشاوره، تمامی اخبار و اطلاعات مربوط به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی را علاوه بر سایت از طریق کانال تلگرام تیزهوشان اطلاع رسانی می کند.


کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان بر روی سایت ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان قرار می گیرد. همراه داشتن کارت ورود به جلسه در روز برگزاری آزمون الزامی است و از ورود داوطلبان فاقد کارت ورود به جلسه به محل برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد. بنابراین یک هفته قبل از زمان آزمون از طریق کانال تلگرام تیزهوشان و یا تماس با مشاوران مرکز، پیگیر اطلاعیه های مربوط به انتشار کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم و نهم باشید. 
کانال مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99