سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد

ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

برای تغییر کد رشته محل های انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 پس از مراجعه به بخش “کارشناسی ارشد” سایت سنجش بر روی لینک “سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1398” کلیک کنید.

نحوه-ویرایش-انتخاب-رشته-کارشناسی-ارشد

پس از کلیک بر روی گزینه مذکور، صفحه ای باز می شود که شما بایستی گزینه “ورود به سیستم” را انتخاب کنید. سپس اطلاعات ثبت نامی خواسته شده را وارد کنید. پس از کلیک بر روی گزینه مذکور، صفحه ای باز می شود که شما باید گزینه مربوط به “ویرایش” را انتخاب نمایید. در نهایت فرم انتخاب رشته شما باز شده و می توانید اقدام با افزودن، حذف و یا جابه جایی کد رشته محل ها اقدام به ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد نمایید. 


زمان ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

از آن جا که زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 98 روزهای 23 و 24 خرداد ماه می باشد و زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 اواسط و یا اواخر مرداد ماه خواهد بود، بنابراین پس از اتمام زمان انتخاب رشته یعنی اواخر مرداد و یا اوایل شهریور ماه زمان مجددی برای اصلاح انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 در نظر گرفته خواهد شد. البته تا اتمام زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد، زمان دقیق وبرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 مشخص نخواهد شد. به محض اطلاع، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. ضمنا لازم به ذکر است که تمامی اخبار مربوط به کنکور کارشناسی ارشد در کانال تلگرام کارشناسی ارشد اطلاع رسانی می گردد. بنابراین با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد، در جریان اخبار مربوطه قرار بگیرید.
کانال کارشناسی ارشد

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد