سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 در روزهای 30 و 31 خرداد ماه برگزار خواهد شد. نکته مهمی که داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت بایستی به آن توجه نمایند، دریافت کارت ورود به جلسه است. چرا که همراه داشتن کارت ورود به جلسه در روز برگزاری آزمون الزامی می باشد و از ورود داوطلبان فاقد کارت به محل برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد. به دلیل اهمیت این موضوع در ادامه به زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 خواهیم پرداخت.


همراه داشتن کارت ورود به جلسه در روز برگزاری آزمون الزامی می باشد.

زمان و نحوه دریافت کارت آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

حدودا یک هفته قبل از زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 کارت آزمون بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir قرار می گیرد. برای دریافت کارت بایستی پس از مراجعه به سایت مذکور بر روی گزینه “دکتری تخصصی PH.D” کلیک کنید.

سپس بر روی لینک مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه کلیک نمایید. پس از این مرحله صفحه ای پیش روی شما قرار می میگیرد که بایستی کد پیگیری ثبت نام خود را وارد کنید تا کارت ورود به جلسه قابل مشاهده گردد. پس از مشاهده، یک پرینت از کارت خود تهیه کنید. در رابطه با زمان دقیق انتشار کارت ورود به جلسه لازم به ذکر است که زمان دقیق انتشار آن مشخص نشده است. به محض اطلاع این مطلب بروزرسانی خواهد شد.


رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور دکتری وزارت بهداشت

همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد، به دلیل درج اطلاعات مهمی همچون نام و نام خانوادگی، عکس داوطلب، شماره شناسنامه، شماره پرونده، گروه آزمایشی و کد رشته امتحانی، شماره داوطلبی و سهمیه ثبت نامی بر روی کارت ورود به جلسه، همراه داشتن آن در روز برگزاری آزمون الزامی می باشد. حال ممکن است برخی از داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری متوجه وجود اشکالاتی در اطلاعات مندرج بر روی آن باشند. مثلا ممکن است عکس مندرج بر روی کارت با عکس واقعی داوطلب مغایرت داشته باشد و یا اطلاعات دیگر همچون شماره شناسنامه، گروه آزمایشی و … به صورت اشتباه درج شده باشد. چنانچه شما نیز با چنین مشکلاتی مواجه شدید، بایستی قبل اززمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت نسبت به ویرایش اطلاعات مندرج بر روی کارت اقدام نمایید. برای این کار می بایست به باجه های رفع نقص مراجعه نمایید. مرکز سنجش آموزش پزشکی، به محض انتشار کارت آدرس باجه های رفع نقص را نیز بر روی سایت قرار می دهد. به محض انتشار آدرس باجه های رفع نقص، آدرس باجه ها در این مطلب قرار داده خواهد شد.
کانال دکتری تخصصی

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت